Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2008 16:42 - Кефи ме
Автор: bitter Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1362 Коментари: 1 Гласове:
0



Харесвам си животеца. Вярно - на моменти ми се иска да не се бях раждала, но бързо минава и след 1-2 дни пак съм на крака и в добро настроение. Напоследък нещата много бързо се менят, но и това до голяма степен си ми харесва.
Кефи ме да излизам всеки ден с приятели.
Кефи ме да лягам късно и да ставам рано.
Кефи ме да ходя на училище, не ми е проблем.
Кефи ме да си губя времето из нета.
Кефи ме да се обличам както си искам.
Кефи ме да не се съобразявам с мнението на "стадото".
Кефи ме пиърсинга на веждата ми.
Кефят ме черните краища на иначе кестенявата ми коса.
Кефи ме вместо с впит черен панталон, розова блузка и пантофки да се шматкам с широки дънки, черна тениска и кецове.
Кефи ме вместо да ходя на Планета да вися на някоя пейка с приятели.
Кефи ме когато ми е криво да си лягам в 20:30, дори и да заспя в 11.
Кефи ме вечер да си гушкам възглавницата.
Кефи ме безпорядъка в стаята ми.
Кефи ме да имам за приятели хора с мнение.
Кефи ме когато ме наричат "тъпа метълка" да отговарям "Ти от къде знаеш?"
Кефи ме да убеждавам хората с поглед.
Кефи ме да ям каквото и колкото си искам.
Кефи ме да затапвам идиоти със сарказъм.
Кефи ме да ме смятат за много по-голяма, отколкото съм.
Кефи ме приятелите ми да пият бира, а аз - студен чай.
Кефи ме да не съм русо Барби с единствената цел да ходи с всяко момче на планетата.
Кефи ме да се заяждам без да ми пука.
Кефи ме да водя хубави разговори.
Кефи ме да чета английски хумор.
Кефи ме да слушам хубава музика.
Кефи ме да имам собствен стил и начин на живот.
Кефи ме да не слушам каквото слушат 98% от моето поколение.
Кефи ме да съм тийнейджърка.
Кефи ме да съм себе си.
Кефи ме да презирам всякакви възможни преструвки и надувки.
Кефи ме ника ми в Skype да не е "SeXyYy LiGl4ka" или "Ku4Ka oT KlaSa".
Кефи ме да се лигавя на английски.
Кефи ме да си псувам на ум.
Кефи ме да не ми пука какво мислят другите за ризата ми.
Кефи ме да си очертавам очите с черен молив.
Кефи ме да не тракам нон-стоп.
Кефи ме да ме разбират, но и да не ме разбират ми е все тая.
Кефи ме да се занимавам с извъвкласни дейности.
Кефи ме да пиша есета и стихотворения.
Кефи ме да драскам.
Кефи ме тетрадките ми да са изписани предимно с бисери.
Кефи ме да се занимавам с неща, от които разбирам.
Кефи ме да съм добра в неща, които съучениците ми не умеят.
Кефи ме да имам по-малко комплекси от средностатискическата кифла.
Кефи ме да говоря каквото мисля.
Кефи ме да си нося късметлийските чорапи.
Кефи ме да си вярвам.
Кефи ме да нося пръстен на палеца.
Кефи ме да се лакирам в черно.
Кефи ме като ми е гадно да си сложа големите слушалки и светът да млъкне.
Кефи ме да нося дънки.
Кефи ме да имам светли очи. Даже много.

Или накратко: кефи ме да не ми пука!
^__^


Тагове:   МЕ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ddd
29.01.2009 10:58
4ovek koito mn se kefi :P
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bitter
Категория: Лични дневници
Прочетен: 97828
Постинги: 21
Коментари: 59
Гласове: 845
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930